Якщо вам подобається блог - порекомендуйте його друзям. Якщо не подобається - тим, кого не любите

суботу, 7 квітня 2018 р.

Намистяні вірші. Олександр Ірванець

Раптово усі поставали борцями.
Усі з піджаків майорять прапорцями.
А я – не борець, не трибун, не оратор.
Дурна в мене вдача, паскудний карахтер.

Не маю позиції, навіть – і пози,
Отож балансую між віршів і прози.
Але не пишу я в ній про патріотів,
Про славне лицарство – про них і поготів.
Чи то – поготів? Ні, здається – поготів.
Також не пишу я про гуннів, про готів,
Ані про манкуртів, ні про яничарів,
Ані про Батурин, ані про Почаїв,
Ні про Калнишевського, ні про Мазепу.
Варю собі каву. Читаю газету.
Ходжу до клозету. Ходжу до театру.
Палю сигарети. Здебільшого – “Ватру”.
Оскільки ні “Кемелу”, ні “Галуазу”
Ніхто не пришле із Бродвею й Монмартру.

***
У місяця квітня (ще кажуть — нісана) 
Така в цих широтах краса несказанна.

І Ти дженджуристо в'їжджаєш до міста,

Й Тобі городяни співають “Осанна!”
Тебе прославляють, Тебе превозносять,
І пальмові гілки до неба підносять.
(Чи ж запам'ятають, як палко вітають?)
А Ти ледве чутно шепочеш їм: “Досить...”

У місті тепер, на наступному тижні 
Події відбудуться геть дивовижні.
Як подумки вже у Небесній Вітчизні,
Ти з друзями сядеш при праведній тризні.

Поглянеш на друзів своїх халамидних:
Ті двоє — рибалки, а той ото — митник. 
І різного з ними чи стилю, чи класу - 
Той хлопчик, якому довірили касу...

Він дивиться палко в самі Твої очі,
Він мудрості хоче? Любови він хоче?
Не бомж, не біднота, він із Каріота. 
“Порадь Мені щось, о Небесний Мій Отче!”

Ходімте до саду, та й на ніч присядем!
Та перше, ніж дійсністю зробиться Задум,
Іще прошепоче Тобі “Алілуя”
Останній з людей, хто Тебе поцілує...


22 коментарі:

  1. Це добре не мати позиції?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в Україні останнім часом такий бардак в політиці, що важко визначитись з позицією. І більшість її не має. Або думає, що має. Хоча то є не позиція автора, а лиш "літературного героя"

      Видалити
  2. Чому не має позиції?
    Жити по совісті...ось найкраща позиція. .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це безперечно. Але приходить момент, коли треба вибирати. Тоді, напевно, потрібна якась позиція?

      Видалити
  3. Відповіді
    1. За кого Вам совість підказує голосувати на виборах?

      Видалити
  4. Немає, поки що зареєстрованого кандидата...

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Я ще навіть не думала... Щось мені не до позиції останнім часом...

      Видалити
  6. Відповіді
    1. З перемінним успіхом)) Два Великодні підряд - випробування... Наразі тримаюсь)) А Вам?

      Видалити
  7. І у мене з перемінним...
    Просто виспався
    Просто приторчав собі від серіалу...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гляну Ваш серіал після вихідних, може, теж приторчу. Мені це потрібно...Ці свята мене замучили

      Видалити
  8. Серіал Rake, або "розпіздяй" але австралія

    ВідповістиВидалити
  9. Цікаво, а оці коментарі з блогу відображаються на вашій сторінці у соцмережі?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на моїй - не відображаються, бо я коментую з блоггера. На Вашій теж, бо коментуєте анонімово. Якби навіть коментувала з фейсбуку - то і так можна відключити функцію відображення в профілю. В групі і на сторінці "Намиста" - тільки посилання на публікації, хто перейде на блог - тільки той прочитає коменти. А що - є якісь проблеми?

      Видалити
    2. на блоггері можна зробити акаунт, з якого коментувати. Але публічно цей акаунт приховати в налаштуваннях. Вихід для анонімів, котрих не люблять роботи гугл))

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.