Якщо вам подобається блог - порекомендуйте його друзям. Якщо не подобається - тим, кого не любите

четвер, 3 травня 2018 р.

Ліки від ностальгії і вредності

Якщо ви зараз в чужій країні і вам трохи (чи й не трохи) сумно - купіть собі ровер. Немає грошей на новий - йдіть на базар, шукайте на сайтах "віддам задармо", позичте в знайомого. Зараз найкращий час для велосипедних прогулянок: погода чудова, трохи вільного часу і... і все, можна їхати!

Куди? Куди очі дивляться. Я живу в селі, то переді мною ліс, поля, селищні дороги... А якщо ви живете в місті - до ваших послуг велосипедні доріжки, котрі є вже всюди. Просто сідайте на ровер, і - вперед!


Мені для таких прогулянок необхідні дві речі: навушники з улюбленою музикою і пляшка з водою. І  можу так їздити годинами: розвідувати сусідні села, пльонтати по лісових доріжках... 
Коли їдеш і в вухах разом із Вакарчуком співає вітер - з голови вивітрюються дурні думки і поганий настрій. А повертаюсь завжди не впорожні: в моєму кошику привожу то квіти, то гриби, то дику ожину, то суниці, то просто закупи з нововідкритого магазина. А можна ще під час прогулянки розмовляти з друзями по телефону. На такі розмови часто немає ні часу, ні місця. А ровер дозволяє знайти те і інше. 

Часом ностальгія і самотність за кордоном допікають так, що важко дихати. Сідайте тоді на велосипед, послухайте моєї поради, перевіреної власним досвідом. Згадайте Пєчкіна, листоношу з Простоквашино, котрий дуже точно окреслив терапевтичну дію двох коліс: "Я чому був вредним? Бо в мене велосипеда не було!" 

Пропоную переконатись і запрошую на роверову прогулянку! Бо я вже готова)



25 коментарів:

  1. хороша думка! Тільки музичка застаріла щось

    ВідповістиВидалити
  2. Ровер....наше все... Свобода, природа, філософія, в кінці кінців...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та так, в часи карантину тільки така свобода і залишається. В мене з філософії була трійка, то філософствувала в зв"язку з ровером я тільки раз, коли тиждень тому з нього конкретно впала і довго потім ходила з momento mori в голові.

      Видалити
  3. Я теж дуже люблю на ровері...
    Але вже десь з пів року не їздив
    Ну домашній велотренажер не в рахунок
    Напевне, якби зараз сів, то б теж не був б на висоті...

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за пораду...Лише... мій ровер щось зламався... Навіть, я б сказав, що то я його зламав - некоректно перемикнув передачі... І от він ніби й не поломаний, а їхати не хоче... Так схоже, ніби образився... Але пробуватиму акуратно, як ви радите...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та і велотренажер теж часом виручає - хоча б для здоров"я. А вже для емоцій і насолоди - то вже треба навчитись грамотно їздити. Інакше чи новий, чи старий, чи марковий, чи китайський - кожен колись образиться

      Видалити
    2. хоча з ровера можна впасти, а з тренажера - ні.

      Видалити
  5. Але для емоцій..таки ровер
    Тим більше мій дуже класний
    Настільки, що я аж переоцінив його можливості.. Матиму науку...

    ВідповістиВидалити
  6. Я скучив за поверхом... А Ви?

    ВідповістиВидалити
  7. Я скучив за ровером...��
    А Ви?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і ми скучили. Але як згадаю отой момент падіння... Ще не забула, і шрам залишився. І каски з наколінниками ще не купила. Але вже помалу почала виїжджати. Життя продовжується.

      Видалити
  8. Це правда...життя не лише мед. І це усвідомлення необхідне. Особливо про людей, що нас оточують. Вони не ідеальні, мають свої вади. Вони егоїстичні в більшості, думають лише про себе, вони центр всесвіту, все крутиться навколо них.. Коли це розумієш, є шанс заглибитися і у себе. А це вже шлях до філософії, коли задаєш собі запитання: а хто ти є? І прожити без шрамів ніяк не можна, якщо хочеш навчитися на ровері їздити.... Ровер, то як ходіння по канату, невірний рух і ти вже впав. І таке ж наше життя. Але це розуміння дає шанс бути толерантнішим і пробачати.Справді, життя продовжується і когось з легкістю викреслюєш з нього, а хтось назавжди в серці, навіть, якщо здається , що це не так, навіть якщо шрами...

    ВідповістиВидалити
  9. Ну ок...
    Я теж буду помаленьку виїжджати
    Може, якщо ніжно, то мій ровер таки поїде...

    ВідповістиВидалити
  10. ....чекаю благословення.

    ВідповістиВидалити
  11. Пробний виїзд є...
    Так ще, лиш трішки...
    Навіть не знаю, як ровер зреагував

    ВідповістиВидалити
  12. Хороший блог, взагалі, помічний

    ВідповістиВидалити
  13. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.